onsdag den 7. juli 2010

Om Wonderlotion og håndcreme på fødderne

Det ser ud til at have hjulpet lidt på harlekinappelsinhuden at jeg smurte med Juhldals Wonderlotion inden sengetid. Måske er det ligegyldigt, hvilken lotion jeg havde brugt, men nu havde jeg denne, og da den trænger hurtigt ind i huden og skulle være en af de "sundere", tænkte at jeg at jeg ville prøve den.
Henover forfoden, lige før tæerne starter, har jeg en dyb fold/fure, som bliver meget tør, ru og ser ud som om den vil krakelere, hvis jeg ikke gør noget, så jeg smører hver aften inden sengetid med min elskede håndcreme fra Biotherm. Jeg har brugt den i årevis, det er bare den bedste, og også på dette sted holder den min hud blød og smidig. På ydersiden af foden har jeg en dyb, tør fure langs med foden, den får Cosborgs hælcreme, det fungerer meget godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)