lørdag den 1. februar 2014

Sko til salg

Hurra, jeg har fået solgt to Converse støvler og en Sorel støvle på nettet, til tre forskellige købere!
Jeg har nu været i kælderen og gravet de andre ukurante, ubrugte sko og støvler frem, jeg har stående, dem sælger jeg parvist. Der er tale om makkerne til dem, jeg selv bruger, så de er nye/ubrugte. Jeg har lagt dem på min skoside lige her. Kontakt mig på lymfeblogger@gmail.com, hvis du er interesseret. Jeg sender gerne, også til andre lande, eller du kan hente (og prøve) hos mig i København. Jeg skal desuden til Kolding i april, og kan mødes og handle der.

Blandt skoene jeg sælger, er disse blå sneakers, som jeg har været rigtigt glad for, og stadig er det (altså mit par, ikke dem jeg sælger). Jeg har gået rigtigt meget med dem i sommers og gør det stadig, når der ikke lige er sne og sjap. Mærket er Anna Field og de har en meget slidstærk gummisål. De er ikke spidse i snuden som f.eks. Converse. Mere info og flere sko på min skoside.

Venstre 40, højre 39.

For tiden er jeg på kursus og de mange stillesiddende timer har absolut ikke gjort mit ben pænere, faktisk synes jeg, det er endda meget stort. Igår aftes fandt jeg kompressionspumpen frem og gav benet en tur og bandagerede efterfølgende, så i dag ser det lidt bedre ud. Idag har jeg lagt et par ruller kortstræksbandage udenpå strømpen for at give lidt ekstra kompression, bare mens jeg går rundt herhjemme.

Min lille info-flyer om Lymfødem kan stadig downloades, så man selv kan printe og sende til f.eks. læger, eller måske hænge op på opslagstavlen i sin vaskekælder, lokale Brugs eller andre steder. Se mere her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)