søndag den 3. marts 2013

En dejlig dag

Så er det søndag igen, og en uge siden bloggens første læsertræf. Det var en rigtig god eftermiddag. Rigtigt dejligt og meget givende at møde de andre og stemningen var varm og rar. Det var befriende og dejligt at være sammen med andre i samme båd og at kunne tale frit om sine udfordringer og ikke mindst give og modtage tips og erfaringer. Jeg tror, jeg vil gentage successen en anden gang.
Ole, som har skrevet indlægget her om sin LVA-operation sidste år, var med og øste gavmildt ud af sine oplevelser og viden, som vi alle var meget interesserede i at høre om, og jeg må indrømme, at jeg har et lidt andet syn på kirugi nu end tidligere. Hidtil har jeg tænkt og troet at den slags var lysår fra at være tilgængeligt for helt almindelige mennesker, og at det nok ikke blev i min tid. At det var alt for risikabelt, dyrt, umuligt at finde viden om osv. Nu er jeg klar over, at det er et andet sted, vi er. I virkeligheden har man foretaget operationer i mange år, men de senere år er der sket meget, og metoderne er bedre og sikrere nu end tidligere. Og Danmark er også med, for Herlev Hospital er antageligt lige på trapperne med den operation, Ole har fået. Fremtiden er spændende. En anden af deltagerne i søndags rejste få dage efter sammenkomsten til Tyskland for at få foretaget en forundersøgelse med henblik på operation. Jeg er meget spændt på, hvordan det er gået og glæder mig på hendes vegne.

Ha’ en rigtig dejlig søndag.

3 kommentarer:

  1. Hei ....takk for at du skriver om dette ...vil høre mere fra deg ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Sylvia, tak fordi du læser med :-)

      Slet
  2. Hejsa,

    Tak for sidst. Det var super hyggeligt og dejligt at møde andre mennesker der forstår hvad hinanden går og kæmper med. Jeg ser frem til at mødes igen.
    Det glæder mig at i får gavn af mine erfaringer.

    Mvh Ole
    Olebole@post9.tele.dk

    SvarSlet

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)