lørdag den 22. juni 2013

Nye sko



Den kæmpestore kasse med de seks par sko ankom i går, og nu har jeg to par fine, nye sommersko.
Det gik således, at str. 39 på den gode fod og 40 på den anden var sagen, så de to par 41 er sendt retur. Jeg synes selv, det var en ret god handel – for 350 kr. har jeg fået to par sko. Ja, i virkeligheden fire, men to som jeg kan bruge. De er rigtigt fine, og jeg er glad for dem.
Især efter jeg har fået Lymfødem er jeg blevet opmærksom på det smarte ved at hamstre, når man finder noget, der fungerer, og jeg burde måske i virkeligheden have købt flere par, men disse to kan nok også godt holde lidt tid, de ser i hvert fald ud til at være af nogenlunde kvalitet og med en kraftig gummisål.

Jeg er blevet spurgt om jeg vil komme og være patient, når nye, kommende lymfødemterapeuter er på kursus i næste uge, og det har jeg sagt ja til. Jeg regner med at skulle bruges til bandageringsdemo og måske lymfedrænage, hvem ved. Det skal nok blive spændende.

Dagens gode nyhed: Vi går nu mod vinter! Mod mere lymfødemvenlige temperaturer og dermed ditto beklædning. Jeg nyder nu også sommeren med dens fantastiske lys, lyde, dufte, afgrøder (jeg har lavet rabarberkompot i lange baner) og den opførsel og livsglæde den forårsager hos mennesket, men at have kompressionsstrømpe og tåkappe på i varmen er knap så dejligt.

Skoene hedder Anna Field og er fra Zalando.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)