mandag den 17. juni 2013

Skotip

Jeg har lige et tip til især dem af jer derude der, ligesom jeg, bruger to forskellige størrelser sko – en størrelse til hver fod.
På Zalando har de lige nu udsalg, og der er mange fine sneakers til ikke ret mange penge. De har gratis fragt og gratis returfragt, så i princippet kan man bare bestille løs og så sende dem tilbage, man ikke kunne bruge. Der er vist også noget med en værdikupon til første køb, hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet.
Selv har jeg bestilt disse i størrelse 39, 40 og 41, så håber jeg, jeg kan få stykket et par sammen af dem. Jeg har bestilt dem i både blå og hvid, så der er seks kasser sko coming up!
Det kan være en kostbar affære at skulle købe to par hver gang, så jeg går efter de lidt billigere sko, i hvert fald lige pt, hvor jeg ikke arbejder fuld tid.


2 kommentarer:

  1. Jeg har først lige fundet din blog og har allerede læst mange af dine indlæg. Jeg er vældig glad for at være faldet over den, da jeg selv har lymfødem i højre ben pga modermærkekræft, opereret 2010. Jeg synes også, at det er "pudsigt", at du har været indlagt I Spaanien.
    Jeg var selv indlagt 3 uger på Mallorca i 2011. Jeg havde pga Rosen fået Septisk chok.
    Jeg følte mig godt behandlet, både på den ene og den anden måde. Tak for dine mange gode råd! God torsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne, mange tak for de pæne ord, jeg er rigtigt glad for, at du læser med, og især at du tager dig tid til at kommentere og dermed give input til os allesammen, tak.
      Ja, det var da lidt pudsigt, at vi begge har været indlagt med Rosen i Spanien. Jeg blev også godt behandlet, dog tror jeg, de var lidt trætte af, at jeg ikke talte spansk, men der var intet at udsætte på behandlingen.
      Kærlig hilsen.

      Slet

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)