lørdag den 25. september 2010

Hej

Jeg ser, at min notits er blevet bragt i LymfeBrevet :-)
Velkommen til nye læsere, jeg håber, der er nogen, der har lyst at være med og på den måde deltage i erfaringsudveksling, tips, støtte mv. Ikke kun for mig, men for os alle sammen.
Man kan sagtens være anonym og skrive kommentarer, også som fast læser.

Sådan kommenterer man:
  • Tryk på "0 kommentarer" (eller hvor mange, der nu er i forvejen).
  • Vælg hvem/hvad du vil kommentere som (med din google konto, hvis du har én, eller som anonym).
  • Skriv din kommentar, som vil være synlig for alle.
  • Klik på "send kommentar". Herefter modtager jeg besked om, at kommentar afventer, og når jeg har udgivet den, er til at se for alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)