søndag den 3. februar 2013

Tørklæder og andet godt

Hej med jer. Det er ikke meget, jeg har fået skrevet den senere tid. Jeg har haft travlt med forberedelser til rund fødselsdag, som nu er afviklet, og jeg havde en skøn dag med dejlige gæster, fine gaver, champagne, sushi og store mængder hjemmelavet Tiramisu.

Den ulykkelige saga om mine klager over strømpebevilling fortsætter, sagen kører rundt imellem kommunen, Det Sociale Nævn og så mig. Jeg tror, at jeg fremover vil søge om seks strømper pr. år og klage og anke hele turen hver eneste gang. Jeg synes ikke, det kan være rigtigt at vi får bevilliget så få, det er trods alt en  beklædningsgenstand, det er vigtigt at få en ren på hver dag og de fleste af os har masser af andre ting at se til end at vaske kompressionsstrømper.

Jeg har lige bestilt tre flotte tørklæder fra eBay til at pifte kedelige overdele op med og flytte fokus fra benene. Jeg bliver mere og mere glad for eBay, har for nyligt også købt en kabelskjuler, æsker til papiropbevaring, en hår-donut (til at lave stewardessefrisuren), noget stads til at bekæmpe sølvfisk med og en fin top med blonder. Jeg får som regel leveret til mit arbejde, så slipper jeg for turen til kiosken for at hente.










Kom med til læsertræf søndag den 24. februar i København (se mere her)! Pt. er vi fire (3k+1m), men jeg håber, at endnu flere kommer til, både drenge og piger. Du er først endeligt tilmeldt, når du har skrevet til mig på lymfeblogger@gmail.com

Jeg har lagt et par nye ting på min til-salg side, kom og kig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)