tirsdag den 16. april 2013

Bukser på nettet

Jeg er ret glad for at handle på nettet. Især efter jeg har fået Lymfødem siger det mig ikke så meget at gå i tøjbutikker, der er alligevel sjældent noget, jeg kan bruge, i hvert fald, når vi taler bukser, nederdele og kjoler. Nej, så er internettet meget bedre, og i netbutikkerne kan man næsten altid se tøjet på en model, det kan jeg godt lide.

Jeg har fået et tip om en webbutik, der hedder Etsy.com. En af sælgerne hedder SophiaClothing og har mange, flotte bredbenede bukser, bl.a. disse her nedenfor:

De koster i ca. 413 kr. (og er altså over toldgrænsen).
Find dem her. Kan fint bruges sammen med f.eks.
et par gummisko eller f.eks. Converse støvler.

På eBay er der også rigtig mange bredbenene bukser, søg blot på f.eks. "wide leg pants", "baggy pants" eller "harem pants", så kommer der en hel masse, bl.a. disse her nedenunder:


Hvis du bruger ebay.co.uk kan du lave en "advanced" søgning og angive, at du kun vil se varer, som sælger vil sende til Danmark, det er ret smart. Husk at på varer udenfor EU, der overstiger 80 kr. kan der komme moms og et stort gebyr på, men ofte angiver sælger varens værdi til lavere end den er, så den går igennem tolden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)