søndag den 28. juli 2013

Sommer give-away!



Jubiii, bloggens første give-away er skudt igang!

Da jeg var forsøgskanin hos lymfeterapeuterne for nyligt fik jeg, udover de flotte blomster, også nogle skumting til at bandagere med, og så en Sim-Slide til at tage kompressionsstrømpen af og på med. Jeg har prøvet den nogle gange nu og er glad for den. Jeg havde en påtager i forvejen, men det smarte ved Sim-Sliden er, at man også kan bruge den til at tage strømpen af med. Man tager den blot udenpå strømpen, snører snoren i toppen ind og fører strømpen ud over den og af – ret nemt. Noget nemmere end at hive og mase, som jeg gør nu, når jeg skal have den af.

Jeg har fået mulighed for at udlodde tre stk. Sim-Slide til mine søde læsere, Mediq Danmark har været super flinke at sponsorere. Sim-Sliden har en værdi af 358 kr. Man kan også købe den i deres webshop lige her.

Vil du være med, så skriv en kommentar til hvilken som helst af mine indlæg, jeg trækker lod blandt alle kommentarer som tikker ind fra nu af og til og med den 18. august, der er de fleste vel ved at være tilbage fra ferie. Skriv alle de kommentarer, du vil, de tæller allesammen. Husk at skrive dit navn eller et eller andet alias, så jeg kan efterlyse dig, hvis du er en af vinderne (adressen kan jeg få senere). Du kommer til kommentarfeltet ved at klikke der hvor der står "1 kommentar" eller hvor mange, der nu er i forvejen. Det er lige nedenunder de enkelte indlæg. Held og lykke!

PS: Hvis du har downloadet og sendt min flyer om Lymfødem afsted, så anfør det gerne, for så ryger der en ekstra seddel med dit navn på i min kæmpestore sommerhat! Læs mere om flyeren her.

4 kommentarer:

  1. Hej søde :) Uha sådan en vil jeg gerne vinde.Den ville være en stor hjælp her i varmen; da benet bliver fugtigt, til at få taget strømpen på med/af ;) Hvor er du bare god til at få skrevet herinde og sikke nogle fin sko du også har fået købt. Glæder mig til at høre fra dig.

    Knuzz fra Tina ( værløse )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søde, ja den er rigtigt god :-)
      Mange knus :-)

      Slet
  2. Hej. Den ser praktisk ud (det er næsten ikke til at få strømpen på i denne fugtige varme), så sådan en kunne jeg godt tænke mig at vinde ;-)

    AH, Skovlunde

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej A, ja den er rigtig god - jeg håber, du vinder :-)

      Slet

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)