onsdag den 18. juni 2014

Bukser med brede ben til salg

Jeg har for nyligt købt disse fine cowboybukser fra Vila, men de sidder ikke så godt på mig, så jeg sælger dem igen. Bukserne har meget brede ben og vil desuden være gode til brede hofter. De har lommer foran og bagpå og krøleffekt foran, øverst.

Størrelsen er Medium, og målene er som følger:
Livvidde: ca. 2x46 cm.
Indvendig benlængde (fra skridtet og ned): ca. 84,5 cm.
Benbredde ca. 53 cm fra toppen af bukserne: ca. 28 cm.

Det er muligt selv at lægge cowboybukser op, så den originale kant bevares, og det er endda meget let – se en video her.

Jeg sælger dem for 150 kr. incl. B-porto i Danmark. Jeg sender også gerne til andre lande. Hvis du er interesseret, så kontakt mig på lymfeblogger@gmail.com  Jeg har også andre ting til salg lige her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)