fredag den 30. november 2012

Hygge og erfaringsudveksling, vil du med?

Jeg har tænkt på, om der mon er nogle læsere, som har lyst til at mødes til frokost og hyggeligt samvær en lørdag eller søndag i januar eller februar? Hvis der er, kunne jeg tænke mig at bestille bord til os på Sticks & Sushi på toppen af Tivoli-hotellet tæt på Københavns Hovedbanegård. Deres mad er vidunderlig og der er en fantastisk udsigt over byen. De har også andre ting end sushi, f.eks. lækre spyd med grillet kød. Kaffen kan man drikke i gyngerne, også med udsigt.
For at vejre stemningen har jeg lavet en lille "afstemning" herovre til højre, lige under "Om mig". Hvis du er interesseret, så sæt kryds i "Jeg er interesseret" inden årets udgang, så kan jeg se, om det er noget, jeg skal gå videre med. Stem kun én gang.

8 kommentarer:

  1. Hej søde :) det kunne være super hyggeligt . Håber der er flere der har lyst. Knuzz fra Tina ( Værløse )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søde, ja det bliver spændende at se, hvor mange der vil med. Mange knus :-)

      Slet
  2. God ide...:-) Håber det bliver til noget

    Mvh
    Ole

    SvarSlet
  3. Hej Ole, det tror jeg, det gør :-)

    SvarSlet
  4. Har fulgt med på din blog det sidste års tid. Mange gode indlæg. Har selv fået lymfedem i benet efter en operation for modermærkekræft for et år siden. Syntes det ville være dejligt at mødes med andre i samme situation. Gerne til lidt frokost. Mange hilsner Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna, tak for skriv :-) Dejligt at du vil med. Det bliver søndag den 24. februar 2013, skriv lige til mig på lymfeblogger@gmail.com, hvis du kan den dag.
      Mange hilsner

      Slet
  5. Hej

    Det kunne være rigtig dejligt at mødes med andre som også har lymfødem.

    Vh
    Sebla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sebla, dejligt at du vil med, det bliver søndag den 24. februar, skriv lige til mig på lymfeblogger@gmail.com, hvis du kan den dag, så bestiller jeg bord.
      Mange hilsner

      Slet

Skriv en kommentar, jeg bli'r så glad :-)